Španělsko omezí reklamy o hazardních hrách

Nově jmenovaný ministr pro ochranu spotřebitele Alberto Garzón oficiálně oznámil, že Španělsko přijme nejstriktnější soubor pravidel pro omezení reklamy v EU. Nově bude dle vyjádření ministra zavedeno přes 100 pravidel, která v důsledku zruší až 80 % reklamy na hazardní hry, přičemž zbylých 20 % výrazně omezí. Garzón uznal, že vlivem vyhlášky přijde řada společností o spoustu peněz, nicméně opatření označil za nezbytná a učiněná na základě relevantních studií, dat a mezinárodních zkušeností. Hlavním cílem je omezení důsledku reklamy na mladistvé, závislé a další nejnáchylnější skupiny lidí. A která konkrétní opatření budou zavedena? V reklamách nebudou moc působit celebrity, hazardní hry nebude možné prezentovat jako řešení finančních potíží, nebude možné promovat bonusy a vysílání většiny televizních a rozhlasových reklam bude omezeno na 1 až 5 ranní hodinu. K této problematice pro Vás na našich webových stránkách přichystáme speciální článek, neboť považujeme za zcela zásadní sledovat tento regulační trend.